Strona główna
Promocja firmy oferującej usługi aranżacji i wystroju wnętrz w Internecie – wskazówki

05.05.2023

Promocja firmy oferującej usługi aranżacji i wystroju wnętrz w Internecie – wskazówki

Promocja firmy oferującej usługi aranżacji i wystroju wnętrz w Internecie – wskazówki

Jeśli jesteś projektantem wnętrz i prowadzisz działalność związaną z aranżacją i wyposażeniem wnętrz, koniecznie pomyśl o promowaniu swoich usług. Niezależnie, czy tworzysz projekty domów, czy biur, warto zadbać o wizerunek Twojej marki oraz zwiększyć liczbę zleceń.

Promowanie w Internecie to ogromne możliwości nie tylko zdobywania zleceń, ale również budowania wizerunku. Zobacz, jak możesz promować swoją markę!

Od czego zacząć promowanie aranżacji i wystroju wnętrz?

Tak, jak planujesz swoje projekty wnętrz, tak i ich reklama wymaga zaplanowania.

Dokumentuj wszystkie swoje zlecenia, jeśli tylko masz zgodę właściciela wnętrza. To niezastąpiony materiał, który można wykorzystać na wiele sposobów w procesie promocji i reklamy firmy. Pamiętaj, aby zapisywać też szczegóły zlecenia i dodawać je, gdy użyjesz gdzieś zdjęć lub filmów wykonanych podczas zlecenia.

Zastanów się nad swoją grupą docelową. To, kogo wybierzesz jako odbiorcę Twoich usług, będzie miało wpływ na wybór rodzaju promocji.

Zastanów się, jakie treści możesz udostępniać. Sprawdź, o co pytali klienci. To materiał na treści związane z różnego typu wnętrzarskimi poradami.

Dostarcz klientom wartość i wzbudź zaufanie. Pokazuj swoją pracę „od zaplecza”, nawiązuj relacje, opowiadaj o pracy i projektach. Mów o tym, jakie rozwiązania stosujesz i dlaczego.

Bardzo ważną rzeczą zarówno dla młodego, jak i już doświadczonego projektanta wnętrz, jest stworzenie strony internetowej. Dzięki niej:

  • możesz umieszczać wszystkie swoje aranżacje z dokładnymi opisami w jednym miejscu,

  • kreujesz pozytywny wizerunek firmy, bardziej profesjonalny i wiarygodny, godny zaufania,

  • utrzymujesz kontakt z klientami – zamieszczasz informacje, formularze kontaktowe czy czaty,

  • dajesz klientom dostęp do informacji o firmie oraz jej usługach 24/7,

  • otrzymujesz statystyki, które pokazują ruch na stronie oraz dane demograficzne odwiedzających, dzięki czemu wiesz, czego klienci szukają na stronie i czym są najbardziej i najmniej zainteresowani,

  • konstruujesz skuteczniejsze kampanie reklamowe dzięki statystykom i płynącej z nich wiedzy o odbiorcy.

Jak promować markę wnętrzarską w Internecie?

Spośród wielu sposobów na promocję i budowę wizerunku firmy, które sprawdzą się w przypadku firmy wnętrzarskiej, można wymienić:

  • pozycjonowanie, czyli zbiór działań, które sprawiają, że strona wyświetla się w początkowych wynikach wyszukiwania w Google,

  • kampanie Google Ads, które mogą przyjąć formę uplasowania strony www w pierwszych wynikach wyszukiwania w Google, linków sponsorowanych, banerów i innych,

  • Social Media, które są niemal obowiązkową formą promocji, by komunikować się z klientami i poznać ich potrzeby.

Każda z tych form promocji jest wartościowa dla większości firm zajmujących się wyposażeniem wnętrz i nie tylko. Możesz śmiało eksperymentować z nimi i sprawdzać, która najlepiej dotrze do Twoich odbiorców.

Wizerunek firmy można promować na różne sposoby. Tak naprawdę każde działanie w Internecie nie pozostaje bez śladu na wizerunku marki. Zastosuj kilka wymienionych sposobów promocji lub skup się na jednym, a z pewnością poprawisz wizerunek firmy i zyskasz nowych klientów.